Suomen palapeliurheiluliitto

Ilmoittautuminen - 2024 SM pari

Ilmoittaaksesi parin, hänellä pitää olla kilpailijaprofiili sivustolla. Jos profiili on olemassa, aloita kirjoittamaan parisi nimeä "Toinen kilpailija" -kenttään, ja valitse parisi ehdotetuista, tai kirjoita nimi kokonaan. Kun nimi on oikein valittu (huom: jos parisi on täyttänyt etunimi-kentän, kirjoita se, älä koko nimeä), ilmoittautumisnappi aktivoituu.

Huom: Paras tapa kilpailijaprofiilin luomiseen on rekisteröityä sivuille, mutta parisi salliessa voit myös lisätä toisen kilpailijaprofiilin oman kirjautumisesi alle. Tämä tapahtuu oman profiilin "Kilpailijatiedot" kohdassa, tai kirjoittamalla nimen alle ja valitsemalla alla olevan lisäys-valinnan.

Mikäli parin ilmoittaminen ei jostain syystä onnistu, voit ilmoittaa vain itsesi, ja ilmoittaa parin sähköpostilla.

Pvm: 2024-05-18
Klo: 15:30
Hinta jäseniltä: 15 €
Hinta muilta: 25 €